Sponsorprogramma

Rugby is een leuke, groeiende teamsport, die ook steeds meer in de media komt te staan. Rugby staat voor sportief, hard, eerlijk, gezellig en is een fantastische sport om te beoefenen en zeker ook om naar te kijken. Rugby Club Groningen is een sportieve, gezellige vereniging met een groot aantal enthousiaste leden. Momenteel hebben we 3 herenteams, een damesteam, een social rugby team en jeugdteams in alle leeftijdscategorieën. Het eerste herenteam speelt in de Eerste klasse, het op één na hoogste niveau in Nederland. Rugby wordt door heel Nederland gespeeld. Naast de spelende leden is er nog een groot aantal betrokkenen; de vrijwilligers en sponsoren die met hun inspanningen en bijdragen deze club tot een bloeiend geheel maken.

Er is een aantal mogelijkheden voor sponsoren om hun naam aan de club te verbinden, wij noemen er hier enkele:

SPONSOR EEN RECLAMEBORD
Rugby Club Groningen heeft de beschikking over een kunstgrasveld met ruimte voor reclameborden. Het reclamebord met daarop het ontwerp van tekst en logo van de sponsor wordt aan het hoofdveld van Rugby Club Groningen geplaatst. De productie van de borden komt voor rekening van Rugby Club Groningen. De afmetingen van een reclamebord zijn 250 cm x 60 cm.

• Prijs van de sponsoring van een reclamebord per jaar € 250,-
    Prijs voor twee borden €400,-

VERMELD UW NAAM OP ONZE WEBSITE
De Rugby Club Groningen heeft een overzichtelijke site met geschiedenis en de laatste nieuwtjes.

• Uw bedrijfsvermelding middels naam/logo op de RCG-website: € 100,- per seizoen

SPONSOR EEN RUGBYACTIVITEIT
Het is mogelijk om als sponsor op te treden voor rugbyactiviteiten van Rugby Club Groningen. Zo worden er clinics gegeven op basisscholen, voortgezet onderwijs en het bedrijfsleven. Daarnaast organiseert de club voor haar leden elk jaar een buitenlandse trip. Ook wordt er elk jaar een internationaal 10-a-side toernooi  georganiseerd in Groningen, het grootste in zijn soort in Nederland.

UW NAAM OP KLEDING EN ATTRIBUTEN
Rugby Club Groningen heeft mogelijkheden om kleding of attributen te voorzien van bedrijfsnamen en logo’s. Waar kunt u aan denken: wedstrijdkleding, trainingsjassen, sporttassen, paalbeschermers, rugbyballen etc. U sponsort één team voor een periode van drie jaar.

• Prijsvoorbeeld: teamkit met 23 rugby shirts €1.500,-

DIVERSE MOGELIJKHEDEN
Er zijn natuurlijk nog veel meer mogelijkheden. Wij staan altijd open voor nieuwe en aanvullende ideeën. Mocht u naar aanleiding van dit overzicht nog vragen hebben, of wilt u een afspraak maken om eens verder te spreken over de mogelijkheden, aarzelt u dan niet contact met ons op te nemen via sponsor@rugbyclubgroningen.nl

SPONSORACTIE VAN DIT MOMENT