RCG Cubs en Junioren in de finale!

Het rugbyseizoen 2021-2022 zit er bijna op, tijd voor de finalewedstrijden op zaterdag 14 mei! De RC Groningen jeugd heeft het super gedaan dit seizoen en twee teams hebben een finaleplek bemachtigd: RCG CU1 (Plate Silver) en RCG JU1 (Ribbon).

De RCG CU1 reizen af naar Leidschendam voor de wedstrijd tegen RC Delft. Voor de derde keer zullen de twee teams elkaar treffen. De kick-off is om 12:00 uur bij gastclub de Voorburgse Rugby Club.

De RCG JU1 spelen thuis op Sportpark Esserberg een Ribbon finale 3-kamp. De strijd gaat tussen RC Groningen JU1, Amstelveense RC JU2 en CL Ducks/Vets/Oysters JU1. De kick-off van de eerste wedstrijd is om 12:00 uur, om 13:00 uur start de tweede wedstrijd en de laatste is om 14:00 uur.

Jongens en meiden van de RCG Cubs en Junioren: succes zaterdag 14 mei,
voor ‘t rood, voor ‘t geel, voor ‘t zwart!