Nieuw: clubhanddoek

Deze toffe handdoek, hammam stijl, heeft de jeugd bedacht en aan de trainers cadeau gegeven als dank voor een prachtig en succesvol seizoen. Deze coole clubhanddoek (140x70cm), ideaal voor naar het strand of voor de gym, is te koop voor slechts €19,95! Er is een beperkte oplage dus wees er snel bij, OP=OP! We doen er nog een schepje bovenop, een handdoek mét bidon is te koop voor €25, zolang de voorraad strekt.

Wil je bestellen, stuur dan een mail naar jeugd@rugbyclubgroningen.nl. De bestelling is af te halen tijdens de seizoensafsluiting op 1 juli.

Heb je je nog niet aangemeld voor de seizoensafsluiting, doe dat dan nu via deze link. Dit wil je niet missen. Ukraine Food zal een heerlijk buffet voor ons maken!