CJC-jeugd in de finale!

Trots zijn we op de jongens en meiden van de RCG Cubs, Junioren en Colts! De Cubs en Colts hebben het met hun clusterteams Groningen/Emmen CU1 en Groningen/Drenthe CO1 tot de finales gebracht dit seizoen. Wat een prestatie! Zaterdag 20 april worden de finales gespeeld: CL Groningen/Emmen CU1 speelt de Plate finale uit tegen ’t Gooi CU1 en CL Groningen/Drenthe CO1 speelt de Bowl finale thuis op Esserberg tegen RFC Oisterwijk Oisters CO1. De RCG Junioren staan eerste in de Bowl A poule en spelen die dag hun laatste wedstrijd, uit tegen the Pink Panthers JU1.
Een geweldige afsluiting van een mooi competitieseizoen voor de Groninger CJC. Jongens en meiden: zet ‘m op! Voor ‘t rood, voor ‘t geel, voor ‘t zwart… #defendthenorth

Update! Eindresultaat van de finaledag: het CL Groningen/Emmen Cubs is in de Plate op de tweede plaats geëindigd. De RCG Junioren zijn met 14 gespeelde wedstrijden in de 2e fase (slechts eenmaal verlies), kampioen geworden van de Bowl A. CL Groningen/Drenthe Colts heeft de tweede plaats behaald in de Bowl.