Club van 100

De club van 100 is opgericht vanuit de sponsorcommissie om het voor iedereen met een hart voor de club mogelijk te maken een klein bedrag te sponsoren aan de club. Het gaat hierbij om een jaarlijks bedrag van €100,-

De club van 100 is bedoeld voor iedereen die het geld kan missen en de club financieel extra wil ondersteunen, dit kunnen spelende leden zijn, oud gedienden, fans van de sport of ouders langs de lijn om maar een paar voorbeelden te noemen.

Het enige wat wij van u nodig hebben is

• Uw rekeningnummer;
  • volledige naam rekeninghouder(s);
  • naam die op het naamplaatje moet;
    -informeren in hoeverre je op de hoogte wilt blijven van evenementen op de club.

Aanmelden kan via de email clubvan100@rugbyclubgroningen.nl

Club van 100

De club van 100 is officieel gelanceerd! ? Het bord met daarop de club van 100, de eerste 100 donateurs van de club, hangt in het clubhuis. Dank aan Jan van Dehn voor het maken van het bord van Slavonisch Essen.

Voor 100 euro per jaar steun je de club, een kleine stap richting het verwerven van meer sponsorgelden. De eerste barmhartige samaritanen hebben een donatie geleverd. Een kleine bijdrage, die cumulatief de club ontzettend helpt bij het vinden van een groter jasje.

Wil je ook lid worden van de club van 100? Meld je dan bij Nick Hake of Luca van der Hoeven of stuur een mail naar sponsor@rugbyclubgroningen.nl.