Aanmelden – to register

Aanmelden voor een lidmaatschap bij Rugby Club Groningen kan al vanaf 6-jarige leeftijd. Kijk bij contributie voor de tarieven van dit seizoen.

Wijzigingen – Change details

Als lid, kan je via de Rugby Club Groningen-App je gegevens, je foto en privacy settings wijzigen. As a member of RCG you can change, your details in the Rugby Club Groningen App.
Voor Android, de app van de NRB, met daarin de app voor Rugby Club Groningen download je hier.
Voor Apple, de app van de NRB, met daarin de app van Rugby Club Groningen download je hier.

Opzeggen – Terminate

De contributieperiode loopt jaarlijks van 1 juli t/m 30 juni. Aan het einde van deze periode zal het lidmaatschap, zonder tijdige schriftelijk afmelding vóór 1 juli, stilzwijgend worden verlengd.  Het lidmaatschap kan alleen schriftelijk worden beëindigd via een email aan ledenadm@rugbyclubgroningen.nl of per reguliere post naar: Rugby Club Groningen, t.a.v. Secretaris, Postbus 6224, 9702 HE Groningen.

More information for players from abroad, click here.